• Maatwerk
  • Borgen van kwaliteit
  • Optimaal leerklimaat
linda rond

Linda Dekker - Oprichter en eigenaar IS-ZO

In 1994 ben ik op verschillende werkplekken als verpleegkundige gewerkt en door gegroeid tot manager. In 2007 begon ik als docent Zorg en Welzijn op een ROC, waar ik de lerarenopleiding 2de graads Gezondheidszorg en Welzijn behaalde. Mijn taken omvatte lesgeven, studenten coachen, lesplannen schrijven en bijdragen aan onderwijsontwikkelingen, zoals digitalisering.

 

Mijn interesse in begeleidingskunde en supervisie leidde tot verdere studies aan de Hanze Hogeschool. In 2017 richtte ik LeerZorg op, met focus op trainingen voor BIG-(her)registratie voor Nederlandse en buitenlandse verpleegkundigen. Ik werk aan diverse projecten om BIG-registratieprocessen te verbeteren en verzorg scholingstrajecten voor keuzemodules in samenwerking met erkende opleidingscentra. Onze dienstverlening in onderwijs en zorg breiden we nu verder uit.

Tonia Jacobs- oprichter en eigenaar van IS-ZO

Vanaf 2003 ben ik actief als BIG-geregistreerd verpleegkundige in diverse zorgsectoren. In 2009 maakte ik de overstap naar het onderwijs als docent Zorg en Welzijn in het MBO. In 2012 behaalde ik mijn Leraar 2de graads Gezondheidszorg en Welzijn. Sinds 2017 heb ik mijn bedrijf ToZo-skills opgericht.

Met ToZo-skills richt ik me op zorgtraining en onderwijsontwikkeling. Ik bied maatwerk trainingen aan zorgprofessionals en ontwikkel lesmateriaal dat inspeelt op actuele zorgbehoeften. Mijn doel is de kwaliteit van zorg en onderwijs continu te verbeteren en aan te passen aan de veranderende zorgomgeving.

Mijn missie is zorgverleners te inspireren en te ondersteunen, zodat zij met vertrouwen en kennis hun belangrijke werk kunnen uitvoeren. Persoonlijke ontwikkeling en levenslang leren staan hierbij centraal.

tonia rond

Hoe zijn wij gekomen tot IS-ZO

Wij zijn elkaar tegengekomen door een opdracht gever vanuit onze onderneming ToZo-skills en Leerzorg. Wij dragen dezelfde missie en visie uit. Wij zijn beide van mening dat we onze dienstverlening in onderwijs en zorg moeten gaan bundelen en uitbreiden. We zien dat de vraag vanuit de arbeidsmarkt en zorgprofessionals vooral uitgaat naar kwalitatief goed onderwijs dat faciliterend is naar de beroepspraktijk. Wij spelen in op de vraag die leeft binnen de beroepspraktijk en hopen op deze manier een bijdrage te leveren aan een Leven Lang Ontwikkelen (LLO) en dat we in kunnen spelen op de maatschappelijke ontwikkelingen binnen zorg en onderwijs.

Waar wil jij voor leren?

Neem contact op

© 2024 | Algemene Voorwaarden - NRTO    Gedragscode - NRTO